Marka Serenada wyróżniona tytułem Rodzinna Marka Roku 2018

logojpg

SERENADA

Serenada to pierwsza polska marka serów żółtych, której historia sięga roku 2009. Oprócz wysokiej jakości produktów wyróżnia się charakterystyczną żółtą kolorystyką, będąca symbolem pozytywnej energii.

Jej komunikacja jest wesoła i energetyzująca. Pokazuje, że śniadanie nie musi być nudne i oparte na utartych zasadach, ale radosne i dające siłę i energię na cały dzień. Marka sprawia, że codzienny posiłek może być wesołym, a czasem nawet zabawnym momentem.

Wartości emocjonalne marki to zabawa, optymizm i prostota, zaś jej osobowość to szczerość i otwartość. W sierpniu 2018 roku marka Serenada zmieniła swoją szatę i na półkach sklepowych można zobaczyć ją w zupełnie nowej odsłonie. Zmiana wynika z potrzeb rynkowych i oczekiwań konsumentów, co zostało poparte licznymi badaniami. Na opakowaniach pojawią się nowe komunikaty i informacje, między innymi pieczęć „Polska Mleczarnia, Spomlek od 1909,  Polskie Sery”, która jest odwołaniem do tradycji firmy i pochodzenia produktów. Na opakowaniach znajduje się również komunikat o tym, że krowy, od których pozyskiwane jest mleko z przeznaczeniem na produkcję serów marki SERENADA pochodzi od krów karmionych paszami BEZ GMO. Opakowania serów marki Serenada zostały wzbogacone również o ładne i apetyczne zdjęcia serowych plastrów w lekkiej aranżacji z ziołami. Są też komunikaty o braku laktozy w serze oraz o tym, że ser nie zawiera konserwantów.

Marka Serenada jest blisko ludzi i wspiera całe rodziny. Angażuje się w życie społeczne konsumentów oraz edukuje poprzez zabawę najmłodszych jej odbiorców. Od 2017 roku marka funduje Kąciki Dziecięce w szpitalach i przychodniach na terenie całej Polski. Prowadzi liczne programy mające na celu rozwój wiedzy u dzieci w zakresie zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. Cyklicznie organizuje spotkania w szkołach i przedszkolach pod nazwą „Skąd się biorą dziury w serze”. Dotyczą one przede wszystkim aspektów związanych z rolą produktów mlecznych w diecie dzieci. Podczas takich spotkań dzieci nie tylko uczą się poprzez słuchanie, ale mogą jednocześnie spróbować różnych produktów.

Marka Serenada była wielokrotnie doceniana przez konsumentów czego efektem są liczne nagrody i trofea, w tym między innymi:

1. Ulubiona marka Polaków i Polek 2017 roku

2. Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich dla sera Królewiecki Szwajcar 2017 roku

3. Perły Rynku FMCG dla sera Mlecznego w roku 2017

4. wyróżnienie Złoty Paragon 2018 roku dla sera RADAMER

Pod parasolem marki Serenada sprzedaje się takie produkty jak:

  • Radamer,
  • Radamer Wędzony,
  • Salami,
  • Salami Królewskie,
  • Salami z pomidorami i bazylią,
  • Salami z czosnkiem i ziołami,
  • Salami z pieprzem i chili,
  • Gouda,
  • Gouda Lekka,
  • Królewiecki Szwajcar,
  • Babuni Edamski,
  • Ser Mleczny.

Sery marki Serenada to produkty zdrowe, które ze względu na skład i wartości odżywcze powinny znajdować się w diecie każdego człowieka. Produkowane są z polskiego mleka, a do ich wytwarzania nie używa się konserwantów. Są bogactwem witamin, między innymi witaminy A, D, K2 oraz minerałów, w tym przede wszystkim wapnia, magnezu czy selenu. Ser Mleczny marki Serenada dodatkowo jest bez barwników, co czyni go produktem docenianym przez dzieci i ich mamy. Sery marki Serenada nie zawierają laktozy i mogą być bezpiecznie stosowane przez wegetarian. Sery to produkty zdrowe, wartościowe i smaczne. Polecane dla całej rodziny.

Marka Serenada uczy i bawi, a jednocześnie daje poczucie pewności, że odżywiamy się dobrą i pełnowartościową dietą z jej udziałem.

http://www.serenada.com.pl/