Gala Finałowa Rodzinnej & Zdrowej Marki Roku 2019

25 listopada w eleganckich wnętrzach warszawskiego Hotelu Bellotto odbyła się Gala Rodzinna& Zdrowa Marka Roku 2019. Wydarzenie zgromadziło czołowych przedstawicieli biznesu, show biznesu i mediów. Gala była okazją do wręczenia nagród najlepszym markom tworzonym z myślą o rodzinie i zdrowym stylu życia oraz osobowościom, ikonom i ambasadorom wartości takich jak rodzina i zdrowie. Kryształowe statuetki powędrowały do Ewy Chodakowskiej, Karoliny Ferenstein- Kraśko, Mateusza Gesslera, Agnieszki Cegielskiej, Damiana Kordasa,  Michela Moran, Katarzyny Dziurskiej, Karoliny Szostak, Weronika Rosati, Beata Sadowska oraz Małgorzaty Ohme.

akpa20191125_zdrowa_marka_en_1382_LOWjpg

Organizatorem wydarzenia był Polski Instytut Rozwoju Marki, który reprezentowały właścicielki agencji i pomysłodawczynie projektu Rodzinna &Zdrowa Marka Roku- Anna Kudiura oraz Ewelina Szczepocka.

"Nasz projekt spotkał się z ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród przedstawicieli biznesu, ale ma również świetny odbiór wśród ludzi ze świata mediów. Chcieliśmy uhonorować firmy, który w szczególny sposób dbają o swoje marki kreowane z myślą o rodzinie i zdrowym stylu życia.  Za nimi stoją wysokiej jakości, bezpieczne i zdrowe produkty. Chcieliśmy nagrodzić również firmy rodzinne za konsekwencję i determinację w dążeniu do celu" - powiedziała Ewelina Szczepocka.

 Tytuły Rodzinna & Zdrowa Marka Roku przyznano w kategoriach: producenci żywności, zdrowe marki, uroda i pielęgnacja, zdrowa dieta/ firmy cateringowe, sport i zdrowie. Kryształowe statuetki wręczono także osobowościom ze świata show-biznesu i mediów nagrodzonym za propagowanie zdrowego stylu życia i wartości rodzinnych.

W kategorii producenci żywności Laureatami zostali: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Czarnkowie, LARO Bakalie, Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń, Zeeland's Roem, Starck's Food Polska sp. z o.o. oraz Zakłady Przetwórstwa Mięsnego Grot oraz –pozostając w temacie zdrowego odżywiania- marka 4Swiss i Zepter International Poland. Statuetkę Osobowości Zdrowej Marki Roku otrzymali eksperci i pasjonaci kuchni, którzy, na co dzień propagują zdrową kuchnię - Mateusz Gessler, Michel Moran oraz Damian Kordas.

" Problem dziecięcej otyłości staje się w Polsce coraz bardziej widoczny. Od nas dorosłych zależy to, co będą jadły nasze dzieci. One nas obserwują i nie możemy od nich wymagać jedzenia warzyw i owoców, skoro sami jemy przetworzone produkty. Wtedy nazwą nas hipokrytami" - powiedział Mateusz Gessler. Damian Kordas z kolei zwrócił uwagę, że nawet poważna choroba, jaką jest cukrzyca nie musi stać na drodze do spełnienia marzeń. I nie były to puste słowa. Przypomnijmy, że Damian Kordas nie dość, że kilka lat temu wygrał "MasterChefa to jeszcze zdobył Kryształową Kulę w "Tańcu z gwiazdami".  Statuetka powędrowała również do Karoliny Ferenstein-Kraśko, potrójnej mamy, pasjonatki jeździectwa, pomysłodawczyni charytatywnej akcji "Magiczna Gwiadka".

akpa20191125_zdrowa_marka_en_1640_LOWjpg

akpa20191125_zdrowa_marka_en_1668_LOWjpg

Tytuł Zdrowej Marki Roku trafiły też do firm Diagnosis, Tiens Polska, Lipid Systems oraz Oriflame, które oferują unikalne suplementy diety stworzone w oparciu o naturalne składniki. Duże uznanie należy się również markom oraz firmom kosmetycznym- wśród nagrodzonych znaleźli się Manufaktura Lawenda oraz Rosafilo, które tworzą kosmetyki z najwyższej jakości składników pochodzenia naturalnego.

Wyróżniono również Agnieszkę Cegielską za propagowanie zdrowego stylu życia w zgodzie z naturą. "Zdrowy styl życia jest spójny ze mną. Jestem mamą nastolatka, a psychologia dowodzi, że dzieci kopiują zachowania dorosłych. Żyjemy w czasach, w których sklepowe półki uginają się od produktów i wyrzucamy rocznie dziewięć tysięcy ton żywności. Moi dziadkowie wychowali mnie w szacunku do jedzenia i to jest dla mnie naturalne, że szanuję każda okruszynę chleba. Inaczej nasza planeta tego nie udźwignie. Ona sobie bez nas poradzi, ale mu bez niej nie" - przyznała Agnieszka Cegielska.

Na miano Zdrowej Marki Roku zasłużył Be Diet Catering by Ewa Chodakowska, która dodatkowo została uhonorowana statuetką Gwiazda Zdrowia. "Od ośmiu lat robię wszystko, co w mojej drodze, żeby poprawić jakość życia każdego człowieka, którego spotykam na swojej drodze. Działając w social mediach zaczęłam od spersonalizowanej diety dostępnej online  dla około miliona Polek, które przeszły spektakularną metamorfozą. Zapragnęłam pójść krok dalej i przygotować produkt, który będzie dostarczany pod drzwi każdej mojej podopiecznej, tak żeby zapewnić jej maksymalną wygodę. Każda osoba, która może sobie na to pozwolić, bo jest to produkt premium, bardzo sobie chwali Be Diet Catering, a nas bardzo cieszy, że jesteśmy doceniani w takich plebiscytach, jak ten" - powiedziała Ewa Chodakowska. Pozostałe marki wyróżnione w kategorii usług cateringowych i diet pudełkowych to Maczfit, Catering Dietetyczny Suvibox, Centrum Dietetyczne Dietific, Spokobox Catering Dietetyczny oraz Light Box Catering, FitCatering oraz Fit Szef.

akpa20191125_zdrowa_marka_en_1747_LOWjpg

akpa20191125_zdrowa_marka_en_1523_LOWjpg

Tytuł Zdrowej Marki roku w kat. sport zdobyła sieć  Xtreme Fitness Gyms oraz sieć klubów fitness i siłowni Zdrofit. Nagrodę Osobowości Zdrowej Marki roku odebrała też Katarzyna Dziurska, trenerka personalna, instruktorka fitness i tancerka, oraz dziennikarka Karolinę Szostak za spektakularną metamorfozę i propagowanie zdrowego stylu życia. W kategorii zdrowie na uznanie zasłużyła marka Ibum Forte (Hasco Lek) oraz  Dr. Frank Autorska Klinika Stomatologiczna. Z kolei Rodzinną Marką Roku 2019 nagrodzono InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń, markę Smart Kid Belt oraz firmę Trefl (marka Zu&Berry)

Tytuł Rodzinnej Marki Roku w kategorii Moda otrzymała marka Petite Maison by Zosia Ślotała, którą uhonorowano również kryształową statuetką Family Star. "Petite Maison skierowana jest do dzieci, dlatego szalenie ważna jest jakość materiałów i wszystkie atesty, jak na przykład w kolekcji kaszmirowej. Atest daje gwarancję, że podczas produkcji materiału nie zostały użyte żadne, szkodliwe środki chemiczne. Kolekcje szyję w oparciu o szlachetne, naturalne materiały, które są droższe niż ubrania z sieciówek, ale maja nad nimi ogromną przewagę, jeśli chodzi o jakość i komfort użytkowania" - dodała Zofia Ślotała.  

O oprawę muzyczną wydarzenia zadbała utalentowana skrzypaczka Meg Loyd oraz Sami Harb- finalista "The Voice of Poland".

 
akpa20191125_zdrowa_marka_en_0263_LOWjpg
akpa20191125_zdrowa_marka_en_1488_LOWjpg
akpa20191125_zdrowa_marka_en_1423_LOWjpg
akpa20191125_zdrowa_marka_en_1346_LOWjpg